Montag

Hej! Idag är det måndag och en ny vecka har börjat. Skolan har varit bra, tiden går så fort nu. Snart står vi på Gärdeskolans backe och vinkar med våra studentmössor, snart är det vår tur att gå på bal och snart är det sommar :)
Idag har jag pratat mycket med Christian som jag träffade för två somrar sen i Danmark. Vi träffades när vi var på Lionslägret. Det är kul att vi fortfarande har kontakt. Kanske träffas vi någon gång i framtiden. Vi har åtminstone pratat om att det vore roligt.
Annars har dagen varit ganska lugn, jag och Annika gick en runda i Smålandsstenar undertiden vi väntade på bussen och då kände jag solens strålar värma mig :)
När jag sen kom hem bojkottade jag pluggandet idag. kanske dumt, men den senaste tiden har jag pluggat hela tiden och jag var tvungen att ta en lugn dag idag, det gäller att ta nya tag i morgon. Jag, pappa, mamma och Moa avslutade kvällen med semlor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0