Dagen som jag aldrig trodde skulle komma har kommit

Oj, jag har skaffat blogg. Det som jag så länge sagt att jag inte ska skaffa. Men de senaste dagarna har även jag blivit sugen på att berätta om mitt liv och mina dagar. Jag har också börjat att fundera på framtiden, frågor som
Vad vill jag läsa till?
Vad ska jag jobba med?
Var ska jag bo?
är tankar som kretsar i huvudet hela tiden. Och inte kretsar det mer sällan då människor dagligen frågar mig, "vad ska du göra efter studenten?" "Ingen aning" brukar jag oftast svara. Om ni är sugna på att se var jag hamnar tycker jag att ni ska läsa vidare på denna blogg. Något som jag alldeles säkert vet är vad som händer i mitt liv just nu.

Dagens bästa var då jag och Frida var ute och sladdade runt med hennes alldeles egna ford på isen. Örsjön som är vår älskade sjö är bra till nästan allting, fler Örsjönhistorier får du höra någon annan gång.
 
Dagens sämsta Vi fick reda på idag att Libbe åker tillbaka till sina gamla ägare i morgon och Foxy, min älskade häst Foxy ska avlivas för att hon är sjuk. Vi har vetat om att det är såhär vi måste göra i en månad men ändå är det svårt fast vi måste tänka på hästarnas bästa och det är genom att göra såhär. Om detta berättar jag mer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0